Chcesz podnieść rozpoznawalność Twojej marki w internecie?
Prowadzisz sklep internetowy i nurtuje Cię niskie statystyki sprzedaży?
Nie wiesz, dlaczego nie zdobywasz klientów z Google?
Twoja strona internetowa działa wolno, przez co tracisz klientów?
Jeśli chociaż na jedno pytanie odpowiedziałaś twierdząco, zastanów się nad usługą pozycjonowania stron internetowych, które rozwiązuje powyższe problemy Twojego sklepu i strony internetowej.
Na czym polega pozycjonowanie stron? Cała usługa ma za zadanie wypromować witrynę w Google na frazy kluczowe, które powodują sprzedaż usług lub produktów Twojej firmy. Agencje SEO przyjmują różne metody, aby ten efekt osiągnąć. Pozycjonowanie to:
content marketing,
audyt seo konkurencji ponawiany co jakiś czas, zwykle 3 miesiące,
optymalizacja techniczna strony internetowej,
dbanie o bezpieczeństwo strony (certyfikat SSL, aktualizacja skryptów),
Jeśli chcesz sprzedawać produkty w internecie, musisz zadbać o pozycje fraz kluczowych w wyszukiwarce Google. Pozycjonowanie sprawia, że Twoja strona internetowa się rozwija i skutecznie podnosi średnią pozycję słów kluczowych.
SEO dla sklepów internetowych to głównie praca nad zapytaniami long tail (pozycjonowanie szerokie). W wynikach wyszukiwania Google takie frazy charakteryzują się skutecznym pozyskiwaniem potencjalnych klientów, którzy dokładnie wiedzą jak wygląda określony produkt oraz jakie ma cechy.
Frazy kluczowe long tail to frazy, które zawierają w sobie nazwę produktu/model, ale co ważne również cechy produktu jak rozmiar, kolor.
Proces pozycjonowania fraz długiego ogona jest dość prosty, ale czasochłonny. Aby SEO szerokie było rentowne trzeba wypozycjonować dziesiątki fraz kluczowych, które w rozliczeniu rocznym powinny zaowocować sprzedażą.
Najpopularniejsze sklepy internetowe pozycjonują setki fraz long tail, nierzadko nawet tysiące.
Pozycjonowanie stron to również świetne źródło pozyskiwania ruchu dla klientów, którzy prowadzą lokalne biznesy. Pozycjonowanie lokalne w Katowicach to rozwiązanie dla niszowych biznesów, które kierują swoje usługi na rynek lokalny ze względu na specyfikę danych usług jak np. fryzjerstwo, lodziarnia czy piekarnia.
Cena pozycjonowania składa się z wielu składowych. Pozycjonowanie to kupowanie linków, budowanie podstron, rozwijanie content marketingu, przyśpieszanie i optymalizacja techniczna strony internetowej.
Cena zależy również od tego jak Twoja strona internetowa prezentuje się na tle konkurencji - czyli co do tej pory było w niej zrobione pod kątem usługi pozycjonowania stron (SEO) zarówno lokalnego jak również globalnego.