Właśnie rozpocząłeś przygodę ze sprzedażą online? A może od lat zajmujesz się biznesem internetowym? Bezwzględu na to, jak długie jest Twoje doświadczenie w branży — potrzebujesz SEO.
W czasach boomu technologicznego, w których co trzeci Internauta to e-klient budowanie nienagannego wizerunku internetowego jest niezwykle istotne. Każdy przedsiębiorca, który chce prosperować, powinien skupić się przede wszystkim na marketingu sieciowym. Na ten moment — pozycjonowanie jest zdecydowanie najtańszym sposobem na pozyskanie klienta.
Dlaczego? Internauci ufają wynikom wyszukiwania, które wyświetla im przeglądarka. Co więcej, zwracają szczególną uwagę na hierarchię wyników. Aż trudno w to uwierzyć, ale pierwszy organiczny wynik wyszukiwania w Google posiada CTR równy 28,5%. Oznacza to, że niemal ⅓ użytkowników klika w topowy adres w SERP-ach.
Warto też wiedzieć, że prawie połowa wyników wyszukiwania w Google to frazy lokalne. Jeśli myślisz, że prowadząc sklep spożywczy — SEO Cię nie dotyczy — jesteś w błędzie. Okazuje się bowiem, że co piąty internauta kupuje podstawowe produkty spożywcze w sieci!
Obecnie w Polsce funkcjonuje nieco ponad 52 tysiące sklepów internetowych. Rotacja w branży jest jednak spora. Zdecydowana większość z nich jest w trudnej sytuacji finansowej i chyli się ku upadłości. Za jedną z przyczyn takiego biegu rzeczy uznaje się niezoptymalizowane treści pod kątem SEO i stronę, która nie wzbudza zaufania Internautów.
Współpraca z agencją SEO może znacznie wpłynąć na działalność sklepu internetowego lub innej e-firmy i wydłużyć czas jej funkcjonowania o kolejne lata. Pozycjonowanie dostarczy Ci klientów i zachęci internautów do skorzystania z Twojej oferty. Kiedy witryna Twojej firmy stanie się widoczna, a ruch na stronie stopniowo zacznie wzrastać, przekonasz się, że SEO to coś, w co warto inwestować.
Im dłużej będziesz pozycjonował swoją stronę, tym większe szanse na pokonanie konkurencji w wyścigu o pozycje lidera w Google.
A tego właśnie pragniesz, prawda?
W praktyce SEO to ogromne możliwości rozwoju dla Twojej firmy.
W teorii zaś- SEO to skrót od anglojęzycznego terminu Search Engine Optilization, który w przetłumaczeniu na polski oznacza optymalizację stron internetowych pod wymagania wyszukiwarki. Ową wyszukiwarką jest zwykle Google, która jako gigant rynku, przetwarza dziennie 3,5 miliarda zapytań.
Wspomniana optymalizacja polega przede wszystkim na przeprowadzaniu działań on-site i off-site w obrębie witryny.
Działania on-site to, jak sama nazwa sygnalizuje, czynności przeprowadzane w obrębie witryny, które mają na celu zwiększenie szybkości ładowania strony, poprawę metaopisów, zmianę struktury nagłówków oraz treści na stronie, jeśli zachodzi taka konieczność.
Działania off-site to natomiast czynności związane z ustawieniem profili linków, edycja anchorów oraz budowanie wartościowej sieci linków przychodzących, a także przeprowadzenie odpowiednich linków wewnętrznych.
Sprawdź naszą ofertę i wybierz usługę dla siebie