os. Kosmonautów 21, 61-642 Poznań +48 508 359 818

Najnowsze posty

7 praktycznych sposobów na zwiększenie sprzedaży w Internecie
7 praktycznych sposobów na zwiększenie sprzedaży w Internecie

28 November, 2018 by Administrator

Zainwestowałeś w płatne reklamy,...

Google Analytics - niezbędny pomocnik sprzedaży internetowej
Google Analytics - niezbędny pomocnik sprzedaży internetowej

25 November, 2018 by Administrator

Siła liczb Statystyki, które dotyczą firmy,...

Jak prawidłowo zainstalować Piksel Facebooka?
Jak prawidłowo zainstalować Piksel Facebooka?

20 November, 2018 by Administrator

Prowadzenie działań reklamowych oraz...

View all blog entries →

Archiwum Bloga

Czym kierować się przy pozycjonowaniu?

Posted on 2 November, 2018 by Administrator

Czym kierować się przy pozycjonowaniu?

Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek jest ważna nie tylko dla uzyskania wysokiej jakości użytkowników, ale także sposobem na stworzenie przyjaznej i wiarygodnej strony. Wyszukiwarki używają złożonych algorytmów do określania stron, które uwzględniane są w indeksie i kolejności wyświetlania tych stron w wynikach wyszukiwania.

Podstawowe wskazówki

Warto dostosować ustawienia na swojej stronie internetowej. W ten sposób będzie zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarki. Najważniejsze wskazówki SEO, dotyczące strony są następujące:

  • zoptymalizowanie tytułów i opisów,
  • właściwe struktury adresów URL,
  • przyjazna dla użytkowników nawigacja,
  • zoptymalizowane linki wewnętrzne,
  • formatowanie tekstu (użycie nagłówków H1, H2, pogrubienia itp.),
  • optymalizacja obrazu (rozmiar obrazu, prawidłowe nazwy obrazów, użycie znacznika ALT),
  • przyjazne dla użytkowników strony 404,
  • szybkie ładowanie stron,
  • strony przyjazne dla urządzeń mobilnych,
  • najbardziej aktualne treści (to zawsze najważniejszy czynnik SEO),
  • linki zewnętrzne (bez uszkodzonych linków lub linków "do złych stron).

Są to podstawowe wskazówki, które powinniśmy stosować.

Jakie są zalety SEO?

Skuteczna strategia SEO ma następujące korzyści dla właścicieli witryn:

  • Wzrost pozycji w rankingu: witryna będzie miała wyższą pozycję w SERP, to oznacza większy ruch,
  • Wzrost PageRank: Pozycja strony to liczba od 0 do 10, wskazuje ona na pozycję w Google. Jest to system wymyślony przez Larry'ego Page'a i Sergeya Brina (założycieli Google) i jest to jeden z czynników, dlaczego Google odniósł taki sukces. Pokazuje bowiem najbardziej trafne wyniki dla wyszukiwarki. Pozycjonowanie uwzględnia wiele różnych czynników. Ranking stron jest dziś jednym z 250 czynników, które Google wykorzystuje do pozycjonowania stron.
  • Większa widoczność: Wyższa pozycja oznacza także większą ekspozycję, ponieważ kiedy strona osiąga najwyższe pozycje dostaje więcej linków, więcej odwiedzin i więcej wzmianek w mediach społecznościowych. To jak nie kończąca się sekwencja zdarzeń, w której jedna rzecz prowadzi do drugiej.

Link Building

Jest to najpopularniejsza i najskuteczniejsza metoda SEO. Zasadniczo, budując linki zewnętrzne do swojej witryny, staramy się zebrać jak najwięcej linków, tak, abyśmy mogli wyprzedzić konkurencję. Jeśli ktoś polubi nasz artykuł i odwołuje się do niego na swojej witrynie internetowej lub blogu. W ten sposób informuje wyszukiwarki, że strona zawiera przydatne informacje. Jednak nie możemy tworzyć sztucznie linków i manipulować algorytmami wyszukiwarek. Naturalne linki są zdobywane tylko wtedy, gdy właściciel witryny lub bloga, doda link do naszej strony.


New portfolio entries

Administrator has not posted any works.