os. Kosmonautów 21, 61-642 Poznań +48 508 359 818

Najnowsze posty

7 praktycznych sposobów na zwiększenie sprzedaży w Internecie
7 praktycznych sposobów na zwiększenie sprzedaży w Internecie

28 November, 2018 by Administrator

Zainwestowałeś w płatne reklamy,...

Google Analytics - niezbędny pomocnik sprzedaży internetowej
Google Analytics - niezbędny pomocnik sprzedaży internetowej

25 November, 2018 by Administrator

Siła liczb Statystyki, które dotyczą firmy,...

Jak prawidłowo zainstalować Piksel Facebooka?
Jak prawidłowo zainstalować Piksel Facebooka?

20 November, 2018 by Administrator

Prowadzenie działań reklamowych oraz...

View all blog entries →

Archiwum Bloga

Jak zautomatyzować działania marketingowe

Posted on 17 October, 2018 by Administrator

Jak zautomatyzować działania marketingowe

Marketing Automation

Automatyzacja działań marketingowych w Internecie, to prowadzenie wszelkich czynności przy użyciu oprogramowania. Oprogramowanie mające zastosowanie w marketing automation usprawnia proces działań sprzedażowych i reklamowych. Jakie korzyści, dla firmy wynikają ze stosowania tego narzędzia?

Oprogramowanie marketing automation przynosi szereg korzyści. Programy wykorzystywane w automatyzacji marketingu pozwalają na dokładne sprawdzenie, jak w danej sytuacji zachowują się konsumenci. Przedsiębiorca stosujący automatyczny marketing ma wgląd w to, jakie kanały przekazu są najbardziej atrakcyjne dla odbiorców, oraz jak wyglądają ich interakcje. Nowoczesne platformy marketing automation przekazują dane o całym procesie zakupowym klienta. Za pomocą automatycznego marketingu, przedsiębiorca może podzielić swoich klientów na kategorie, wiedząc, jakie mają preferencje. Daje to możliwość szybkiego kontaktu z wieloma odbiorcami z danej grupy. Co więcej, marketing automation powoduje, że klientom dostarcza się, takie materiały, którymi są faktycznie zainteresowani. Ten rodzaj marketingu skuteczny jest w działaniach, kiedy przedsiębiorca chce przypomnieć się swojemu klientowi, zachęcić go do ponownych zakupów. Działania podejmowane w tym kierunku są całym procesem, polegają głównie na zdobywaniu wiedzy o kliencie i obserwowaniu jego zachowań. Wiedza o tym, czego potrzebuje klient i jakie są jego preferencje jest kluczem do efektywnej sprzedazy. Dlatego automatyczny marketing jest często wykorzystywany przez przedsiębiorców. 

Boty

Określenie boty, zna chyba większość użytkowników Internetu. Odnosi się ono do oprogramowania, które ma zastąpić czynności i zachowania człowieka. Nie jest, to sztuczna inteligencja, ale boty mogą z niej czerpać. Gdzie w sieci internetowej można spotkać się z botami?

Tak zwane chat boty są w komunikatorach między innymi takich jak: Skype, Messenger. pierwszy bot powstał w 1966 roku i miał na imię Eliza. obecnie boty są bardzo popularne. Spotkać się z nimi można również na popularnym serwisie społecznościowym Facebook. Jakie zadania może wykonywać bot? Ilość zadań możliwych do wykonania przez boty jest bardzo długa. Najczęściej wymieniane to: udzielanie informacji na temat konkretnych produktów i usług, szukanie połączeń komunikacyjnych, zarezerwowanie hotelu, zarezerwowanie lotu, zlecenie dostarczenia paczki, zarezerwowanie wizyty, informacja o statusie danej sprawy. 

Boty usprawniają komunikację na bardzo wielu płaszczyznach, można jest stosować w wielu sferach zarówno życia prywatnego, jak i zawodowego. Sprawdzają się tam, gdzie firmy muszą mieć ciągły kontakt z klientem. W działalności firmy boty, mogą wspomagać takie czynności ja na przykład: obsługa email, telefonu, komunikatora, chata na firmowej stronie. Boty wykorzystywane są w kampaniach promocyjnych organizowanych przez firmy i pomagają uprościć proces weryfikacji zgłoszeń. W dziedzinie komunikacji boty są konkurencją aplikacji, co więcej mogą z powodzeniem zastąpić inne kanały do komunikowania się, nawet takie, jak rozmowa telefoniczna lub osobista. 


New portfolio entries

Administrator has not posted any works.