os. Kosmonautów 21, 61-642 Poznań +48 508 359 818

Najnowsze posty

7 praktycznych sposobów na zwiększenie sprzedaży w Internecie
7 praktycznych sposobów na zwiększenie sprzedaży w Internecie

28 November, 2018 by Administrator

Zainwestowałeś w płatne reklamy,...

Google Analytics - niezbędny pomocnik sprzedaży internetowej
Google Analytics - niezbędny pomocnik sprzedaży internetowej

25 November, 2018 by Administrator

Siła liczb Statystyki, które dotyczą firmy,...

Jak prawidłowo zainstalować Piksel Facebooka?
Jak prawidłowo zainstalować Piksel Facebooka?

20 November, 2018 by Administrator

Prowadzenie działań reklamowych oraz...

View all blog entries →

Archiwum Bloga

Czym jest content marketing

Posted on 15 October, 2018 by Administrator

Czym jest content marketing

Świat marketingu od początku swego istnienia docenia znaczenie treści o wysokiej jakości. Nazwa content marketing jest stosowana zamiennie z nazwą marketing treści. Czym charakteryzuje się, taka odmiana marketingu i jakie są jego zalety?

Działania podejmowane w content marketingu mają zainteresować potencjalnego klienta i zbudować z nim długofalowe relacje. Treści w kampaniach content marketingowych skierowane są do wybranej grupy odbiorców. W sieci internetowej działania content marketingu odbywają się poprzez: webinaria, recenzje, wywiady, raporty, infografiki, materiały video, oraz artykuły. Poprzez wyżej wymienione kanały, odbiorca otrzymuje przekazy, które dostarczą mu informacji, których w danym momencie potrzebuje. Content marketing wymaga, tego, aby treści publikowane były regularnie. Materiały muszą być atrakcyjne wizualnie i powodujące, że odbiorca uzyska wiedzę potrzebną w swoim życiu. Tak więc, content marketing, to nie tylko treść, ale działania związane ze zrozumieniem klienta i zaspokajaniem jego interesów. 

W marketingu internetowym, content marketing zajmuje duży dział. W dobie, kiedy z każdej strony konsument atakowany jest dużą liczbą nieprzydatnych informacji, content marketing wychodzi na przeciw oczekiwaniom i staje się wiarygodną formą przekazu. Klient zaczyna identyfikować się z daną marką, staje się ona dla niego bliska, dzieli się opiniami i wchodzi w różnego rodzaju interakcje, które mają wpływ na popularność. Właściwe prowadzone działania content marketingowe przynoszą efekt.  

 

Właściwie prowadzony content marketing, może być skutecznym kanałem komunikacyjnym z klientem. Dobry content marketing ma początek w tym, aby prawidłowo zrozumieć potrzeby klienta. Dlaczego warto realizować kampanie content marketingowe? 

Ten rodzaj marketingu daje autentyczne wsparcie sprzedaży. Ten fakt potwierdzają liczne statystki. Dlaczego content marketing jest tak skuteczny? Odpowiedz jest niezwykle prosta, to dzięki niemu dajesz potencjalnym klientom możliwość poznania twojej firmy. Skuteczność tradycyjnych form reklamy spada, mało który klient zainteresowany jest treścią ulotek wrzucanych do skrzynek pocztowych. W dzisiejszych czasach króluje Internet i to w nim, w pierwszej kolejności klient szuka informacji. 

Działania skierowane w kierunku content marketingu muszą prowadzić do tego, aby zdobyć zaufanie klienta. Jak to zrobić? Po pierwsze trzeba poznać jego realne potrzeby. Jak to zrobić? Poprzez wchodzenie w dialog ze swoimi odbiorcami, na przykład poprzez różnego rodzaju publikacje, treści poradnikowe w sieci. Możliwości jest wiele, ponieważ content marketing, to między innymi: posty, infografiki, grafiki, filmy, podcasty. celem publikacji tych treści ma być informowanie, doradzanie, edukowanie potencjalnego klienta. Oczywiście, samo skoncentrowanie się na ty, aby stworzyć treści nie wystarczy. Treści muszą dotrzeć do odbiorcy. W tym celu wykorzystuje się liczne kanały dystrybucji. Przykładowe kanały dystrybucji content marketingu to: blogi, vlogi, media społecznościowe. 


New portfolio entries

Administrator has not posted any works.