os. Kosmonautów 21, 61-642 Poznań +48 508 359 818

Najnowsze posty

7 praktycznych sposobów na zwiększenie sprzedaży w Internecie
7 praktycznych sposobów na zwiększenie sprzedaży w Internecie

28 November, 2018 by Administrator

Zainwestowałeś w płatne reklamy,...

Google Analytics - niezbędny pomocnik sprzedaży internetowej
Google Analytics - niezbędny pomocnik sprzedaży internetowej

25 November, 2018 by Administrator

Siła liczb Statystyki, które dotyczą firmy,...

Jak prawidłowo zainstalować Piksel Facebooka?
Jak prawidłowo zainstalować Piksel Facebooka?

20 November, 2018 by Administrator

Prowadzenie działań reklamowych oraz...

View all blog entries →

Archiwum Bloga

Współczesny marketing w sieci

Posted on 13 October, 2018 by Administrator

Współczesny marketing w sieci

Dobra reklama w niewielkich kosztach.

Pojęcie marketingu w. nierozłącznie kojarzy się z prowadzeniem biznesu. Nie ma bowiem sukcesu, na który nie składałby się marketing. I chociaż, rzadko kiedy, sam marketing stanowi znaczącą część działalności firmy, to efekty jego dobrego lub złego prowadzenia są zawsze wyjątkowo widoczne. Problemem jaki często pojawia się w raczkującej firmie, jest swego rodzaju impas spowodowany tym, że na działania marketingowe często, po prostu, brakuje pieniędzy. Każdy dobry przedsiębiorca jednak zdaje sobie sprawę z tego, że być albo nie być firmy zależy od jej reklamy. I to reklamy prowadzonej już od samego początku działalności, a często nawet i startującej przed oficjalnym rozpoczęciem.

Czy istnieje zatem złoty środek? Rozwiązanie skuteczne, nie zaniedbujące pojęcia jakim jest marketing w firmie, a jednocześnie na tyle niedrogie, by stać na nie było nawet początkujące firmy ,startupy czy młode biznesy?

To właśnie marketing szeptany.

Nie ma lepszej a jednocześnie tańszej formy promocji niż dobra opinia. Ale na dobrą renomę firmy przedsiębiorcy muszą pracować nawet i latami. Dlatego uciekanie się do marketingu szeptanego to skuteczne rozwiązanie. Polecanie firmy znajomym, a oni znajomym ich znajomych, tworzy łańcuch o samopotęgującej się sile przebicia do coraz szerszego grona odbiorców. Niesamowite jest, jak w dobie internetu daleko może sięgać nasze słowo. Dodatkowo zaskakuje, co widać w otrzymywanych ankietach, jak wielu ludzi wybierając produkt czy firmę, kieruje się właśnie opinią powstałą w wyniku marketingu szeptanego.

marketing szeptany

Marketing w sieci.

Internet posiada odpowiednik niemalże każdego zagadnienia. Skoro zatem istnieje marketing, to kwestią czasu było pojawienie się marketingu w Internecie. Jest to nie tylko upodobaniem, ale również wymogiem. Bo jeśli przenosimy nasz biznes do sieci to i do sieci przenosimy nasz marketing. W dobie internetu niepodążanie za trendami i najnowszymi technologiami przynosi wymierne i katastrofalne skutki. W głębi duszy możemy oczywiście pozostać konserwatystami lub po prostu tradycjonalistami, jeśli jednak nie będziemy na bieżąco z wymogami społeczeństwa, to szybko odbije się to na naszych wynikach.

Dlatego też obecnie prowadzone są szeroko pojęte działania marketingowe, wykorzystujące narzędzia internetowe, ale także i social media oraz im podobne platformy. Marketing online może mieć przeróżne formy. Od bannerów reklamowych, pojawiających się w odpowiednich momentach na odwiedzanej stronie, po całe strony poświęcone danemu produktowi czy usłudze. Jest to bardzo skuteczne rozwiązanie. do użyczania własnych stron pod działania marketingowe jest wielu chętnych. Trudno się dziwić, gdyż jest to sytuacja, w której zwyciężają obydwie strony. Właściciel portalu, dostaje zapłatę za umieszczanie reklam na swojej stronie, a reklamodawca zyskuje cennych klientów z każdym wyświetleniem swojej reklamy. Często są one również przekierowywane, dzięki czemu każde kliknięcie przeniesie odwiedzającego na odpowiednią stronę, z której dowie się więcej o reklamowanym produkcie. Dodatkowo dzięki plikom "cookies" reklamy są często spersonalizowane pod nas samych.


New portfolio entries

Administrator has not posted any works.