os. Kosmonautów 21, 61-642 Poznań +48 508 359 818

Najnowsze posty

7 praktycznych sposobów na zwiększenie sprzedaży w Internecie
7 praktycznych sposobów na zwiększenie sprzedaży w Internecie

28 November, 2018 by Administrator

Zainwestowałeś w płatne reklamy,...

Google Analytics - niezbędny pomocnik sprzedaży internetowej
Google Analytics - niezbędny pomocnik sprzedaży internetowej

25 November, 2018 by Administrator

Siła liczb Statystyki, które dotyczą firmy,...

Jak prawidłowo zainstalować Piksel Facebooka?
Jak prawidłowo zainstalować Piksel Facebooka?

20 November, 2018 by Administrator

Prowadzenie działań reklamowych oraz...

View all blog entries →

Archiwum Bloga

Jak prawidłowo zainstalować Piksel Facebooka?

Posted on 20 November, 2018 by Administrator

Jak prawidłowo zainstalować Piksel Facebooka?

Prowadzenie działań reklamowych oraz marketingowych na Facebooku - chodź nie tylko tam, powinno się rozpocząć od zainstalowania w naszym sklepie internetowym lub blogu tzw. Piksela Facebook. Ten mały fragment kodu pozwala nam, gdy dobrze go użyjemy, nie tylko powiększyć sprzedaż czy zmiany (np. zapisy na newsletter), lecz również dzięki niemu będziemy mogli zebrać dużo więcej informacji o osobach, jakie odwiedzają naszą stronę internetową.

Jak zainstalować Piksel Facebooka?

Procedura wygląda w następujący sposób:
1.Przechodzimy do karty Piksel Facebooka w Menedżerze reklam.
2.Klikamy opcję „Utwórz piksel”.
3.Podajmy nazwę piksela. Dla indywidualnego konta reklamowego wolno założyć wyłącznie jeden piksel, zatem wybierzmy nazwę charakterystyczną dla firmy.
4.Zaznaczmy pole akceptacji warunków.
5.Kliknijmy opcję „Utwórz piksel”.
Ogólnie kod składa się z dwóch elementów, jakie musimy rozumieć.
Element podstawowy to Klucz Źródłowy Piksela — mówiąc odmiennie — PEŁNY kod piksela, jaki trzeba wkleić na stronę w naszym serwisie.
Element dodatkowy (także ważny) to tzw. Zwykłe Wydarzenia. Te niewielkie elementy kodu umieszczone na właściwych stronach w naszym serwisie internetowym pozwalają nam na dokładne obserwowanie zachowań klientów i przechowywanie szczegółowych informacji o nich.

Piksel konwersji możemy postawić na dziewięciu rozmaitych „typach” podstron internetowych. Cały kod z elementem parametru określającego dane wydarzenie stawiamy na każdą z podstron, lecz we współzależności od podstrony wstawiamy kolejny parametr kontrolujący. Kod piksela, żeby funkcjonował musi być umieszczony na stronie/podstronie między znaczniki </head>. Znacznik tenże po prostu oddzieli kod piksela od kodu reszty strony oraz spowoduje, iż całość będzie działać. Im więcej dostarczymy parametrów oraz im dokładniej będziemy mierzyli zachowania własnych klientów, tym lepiej przygotujemy nasz sklep albo landing page, i co za tym idzie będziemy mogli usprawnić te czynniki, jakie sprawiają użytkownikowi kłopoty.
Stworzenie, skopiowanie i nadanie dobrych parametrów Pikselowi Facebook nie jest trudne. Nie zaszkodzi również w żaden sposób ergonomii naszej strony internetowej. Wymaga tylko skupienia oraz robienia wszystkiego krok po kroku. Najczęstszym powodem dlaczego piksel nie działa jest:

1. Nie korzystanie ze znacznika </head>,

2. Wpisywanie niewłaściwego „standardowego zdarzenia” na daną stronę/podstronę,

3. Za mały ruch na stronie (żeby piksele zaczęły działać odpowiednio musi zostać zarejestrowanych przynajmniej 15 zdarzeń).

Jak sprawdzić, czy kod Piksela działa prawidłowo?

Żeby zobaczyć, czy Pixel Facebooka funkcjonuje dobrze, poleca się zainstalować rozszerzenie do przeglądarki Chrome Facebook Pixel Helper. Jeśli dobrze zainstalowano kod, to pojawi się napis „Facebook Pixel loaded successfully” z zielonym paskiem. Błędy są oznaczone na czerwono.


New portfolio entries

Administrator has not posted any works.