os. Kosmonautów 21, 61-642 Poznań +48 508 359 818

Najnowsze posty

7 praktycznych sposobów na zwiększenie sprzedaży w Internecie
7 praktycznych sposobów na zwiększenie sprzedaży w Internecie

28 November, 2018 by Administrator

Zainwestowałeś w płatne reklamy,...

Google Analytics - niezbędny pomocnik sprzedaży internetowej
Google Analytics - niezbędny pomocnik sprzedaży internetowej

25 November, 2018 by Administrator

Siła liczb Statystyki, które dotyczą firmy,...

Jak prawidłowo zainstalować Piksel Facebooka?
Jak prawidłowo zainstalować Piksel Facebooka?

20 November, 2018 by Administrator

Prowadzenie działań reklamowych oraz...

View all blog entries →

Archiwum Bloga

Dlaczego Twoja firma potrzebuje strony Landing Page

Posted on 15 November, 2018 by Administrator

Dlaczego Twoja firma potrzebuje strony Landing Page

Landing Page to indywidualna strona internetowa, któa jest zwykle tworzona do jedynego celu. To właśnie na nią winien być dostarczany ruch z banerów reklamowych, kampanii PPC albo linków znajdujących się w newsletterach. Landing pages są zwykle układane, tak żeby internauci stworzyli jakąś daną czynność, np. zarejestrowali się do ewidencji mailingowej albo pobrali e-book. Oraz w tym właśnie jest ich efektywność. Kolejne składniki na stronie (np. listwa z menu), jakie nie są wprost połączone z działalnością wyznaczonego zadania landing page, są eliminowane, żeby nie rozpraszać uwagi internauty. To właśnie landing page w znacznej ilości przesądza efektywność kampanii. Odpowiednio skonstruowany landing page = duże ROI. I niejasna strona może świadczyć, iż jedynie niepotrzebnie wydałeś pieniądze. Niestety dużo spółek nadal traci kapitały na prowadzenie ruchu z reklam na stronę główną firmowego serwisu, a jednocześnie niewątpliwie lepiej sprawdzi się właśnie Landing Page.

Dlaczego nie trzeba kierować ruchu na stronę główną?

Strona główna zwykle jest wypełniona wieloma rozmaitymi danymi. Gwarantuje ona wejście do danych podstron serwisu i określa dużo możliwości, jakie internauta może zrobić. Niestety, jest duże zagrożenie, iż to wszystko skieruje jego uwagę właśnie od owej jednej rzeczy, na jakiej Ci zależało.

Podstawowe ustawienia landing pages

Planując landing page kampanii musisz pamiętać, iż internauta trafiając na stronę poświęci jej tylko kilka/naście sekund. Gdy nie odnajdzie tego czego poszukiwał albo uzna, iż layout strony jest niewygodny oraz niezrozumiały, to niezwykle łatwo ją opuszczą.

Żeby nie dopuścić do takiej sytuacji, zastosuj te kilkanaście chwil zdobytej uwagi internauty oraz samemu zacznij odpowiedzieć na pytania, jakimi niejednokrotnie się kierują:

1. Czy odnajdę na owej stronie to czego poszukuję?

2. Czy oferta jest wyrażona w przystępny sposób?

3. Czy mogę zaufać owej stronie?

4. Jak długo będzie trwał cały mechanizm?

Landing page winien przede wszystkim wykonać własną główną rolę – zachęcić internautów do zostania na stronie, i potem do zmian, np. zarejestrowania się do ewidencji mailingowej. Dobrym oraz wypróbowanym sposobem jest po prostu postawienie na tzw. wabik przyciągający leady. Jest to swego typu transakcja wymiany – adres email w zamian za coś bezpłatnego.

Typy wabików przyciągających leady

To jak błyskawicznie będziesz tworzył ewidencję mailingową będzie w znacznej mierze zależało od typu oraz atrakcyjność wskazanego wabika ściągającego leady. Niewątpliwie istotne są także takie czynniki jak projekt, layout i interfejs landing page, za pomocą jakiego będziesz pozyskiwał adresy email, lecz to właśnie wabik będzie ważnym czynnikiem.

Landing Page - Wzrost poziomu konwersji
Poziom konwersji to współczynnik, na jakiego wartość składa się stosunek liczby osób, jakie wykonały zaplanowany cel do zespołu wszelkich wejść. Niezwykle wielokrotnie sięga on ułamek procenta albo tylko parę procent. Niewątpliwie weryfikacja efektywności owej wartości może być zupełnie różnorodna, ponieważ całość zależy od określonego wypadku. Sama forma strony rodzaju landing page silnie podkreśla cel konkretnej strony internetowej, więc nastawienie na jak największą liczbę konwersji jest całkiem oczywiste.

 


New portfolio entries

Administrator has not posted any works.