os. Kosmonautów 21, 61-642 Poznań +48 508 359 818

Najnowsze posty

7 praktycznych sposobów na zwiększenie sprzedaży w Internecie
7 praktycznych sposobów na zwiększenie sprzedaży w Internecie

28 November, 2018 by Administrator

Zainwestowałeś w płatne reklamy,...

Google Analytics - niezbędny pomocnik sprzedaży internetowej
Google Analytics - niezbędny pomocnik sprzedaży internetowej

25 November, 2018 by Administrator

Siła liczb Statystyki, które dotyczą firmy,...

Jak prawidłowo zainstalować Piksel Facebooka?
Jak prawidłowo zainstalować Piksel Facebooka?

20 November, 2018 by Administrator

Prowadzenie działań reklamowych oraz...

View all blog entries →

Archiwum Bloga

Instagram a promocja własnej firmy

Posted on 12 November, 2018 by Administrator

Instagram a promocja własnej firmy

Czasy, gdy to do reklamy firmy stosowano wyłącznie banery, plakaty lub broszury reklamowe dawno wygasły. Dzisiaj, gdy tak popularny jest Internet, na wartości zyskują elektroniczne formy marketingu, i wśród nich te połączone bezpośrednio z portalami społecznościowymi. Poza znanym Facebookiem do promocji firmy efektywnie posłużyć może Instagram Stories. Jak zastosować to narzędzie w biznesie?

Niższy zasięg, większe zainteresowanie

Biorąc pod uwagę tylko i wyłącznie zasięg, Instagram nie może się pod tymże względem równać z portalem stworzonym przez Marka Zuckerberga. Facebook w owej klasyfikacji prowadzi i to zdecydowanie. Nie zasięg jest jednakże najistotniejszy, a zaangażowanie użytkowników. Tu Instagram wypada już niewątpliwie lepiej od Facebooka, i liczba lajków, komentarzy lub udostępnień jest tutaj przeciętnie nawet trzy razy większa. Instagram ma teraz ponad 700 milionów użytkowników, jacy każdego dnia oceniają około 4 miliardy zdjęć. To właśnie zdjęcia są tutaj ważne. Badania wskazują bezpośrednio, iż około 70% klientów bardziej przekonują fotografie artykułów, niż ich szczegółowe opisy lub chociażby opinie użytkowników. Przy powyżej 60% młodych ludzi, jacy gotowi są kupić towar firmy znanej z mediów społecznościowych, grzechem jest tego nie wykorzystać. Zdecydowanie więc narzędzie to pomoże nam zareklamować własną firmę.

Odpowiedni content

Chcąc zaangażować użytkowników na Instagramie, zadbać należy o ciekawy oraz przede wszystkim oryginalny content. Poza zdjęciami, jakie są istotnym aspektem reklamowym w rękach przedsiębiorcy lub osoby odpowiedzialnej w konkretnej firmie z marketing, przyjrzeć się trzeba różnym opcjom Instagrama. Mowa tutaj m.in. o transmisjach live, przez jakie można rozpocząć interakcję z ewentualnym nabywcą. Ponadto zastosować należałoby także podwyższające zainteresowanie klientów ankiety lub konkursy. Najistotniejsza jest otwartość oraz kreatywność. Nic tak źle nie wpływa na odbiorcę, jak zmęczenie oraz monotonia. Więc, nawet gdy są to właśnie zdjęcia, należałoby uzupełnić je jakimś filtrem, jaki będzie kojarzył się z naszą firmą.

Opis z linkiem

Nim będziemy udostępniać zdjęcia oraz pozostałe materiały rozpocząć należy od opisu firmy na Instagramie, podając w nim wszelkie istotne o niej dane. Zadbać trzeba o to, żeby opis nie był prosty a oryginalny oraz wyróżniał markę na tle wcale nie niewielkiej przecież konkurencji. W wypadku instytucji działających lokalnie przydadzą się także informacje teleadresowe. W żadnym przypadku zapomnieć nie można także o linku do strony. Tenże prowadzić może do witryny startowej albo np. formularza zapisu na newsletter.


Hasztagi
W kampaniach propagandowych przydaje się również #, i zatem tzw. hasztag. Stworzyć należy hasztag połączony ze swoją firmą oraz oznaczać nim swoje zdjęcia. Poza tymże należałoby obserwować fotografie prezentowane przez pozostałych klientów, jacy oznaczają je hasztagiem naszej firmy. Nadają się również słowa kluczowe, ponieważ większość użytkowników Instagrama przeszukuje właśnie przez hasztagi. Tychże pod zdjęciem można dodać nawet trzydzieści.


New portfolio entries

Administrator has not posted any works.