os. Kosmonautów 21, 61-642 Poznań +48 508 359 818

Najnowsze posty

7 praktycznych sposobów na zwiększenie sprzedaży w Internecie
7 praktycznych sposobów na zwiększenie sprzedaży w Internecie

28 November, 2018 by Administrator

Zainwestowałeś w płatne reklamy,...

Google Analytics - niezbędny pomocnik sprzedaży internetowej
Google Analytics - niezbędny pomocnik sprzedaży internetowej

25 November, 2018 by Administrator

Siła liczb Statystyki, które dotyczą firmy,...

Jak prawidłowo zainstalować Piksel Facebooka?
Jak prawidłowo zainstalować Piksel Facebooka?

20 November, 2018 by Administrator

Prowadzenie działań reklamowych oraz...

View all blog entries →

Archiwum Bloga

Wizytówka w Google Moja Firma

Posted on 6 November, 2018 by Administrator

Wizytówka w Google Moja Firma

W natłoku firm i instytucji podstawą skutecznego marketingu jest dziś zwrócenie na siebie uwagi i pokazanie się potencjalnym klientom. Na rynku SEO istnieje wprawdzie wiele narzędzi dzięki którym zwiększysz swoją pozycję w wyszukiwarkach, ale warto również zwrócić uwagę po proste, skuteczne i co również ważne darmowe narzędzie, które udostępnia nam sam gigant z Moutain View – firma Google.

Google Moja Firma to prosty w obsłudze skrypt, dzięki któremu możesz dodawać i zarządzać informacje o swojej działalności wyszukiwarce i mapach Google. Tak dodane informacje znajdą się na szczycie listy wyszukiwania i w panelu bocznym. Jeśli więc świadczysz usługi lokalnie i zależy ci na tym aby klienci mogli łatwo trafić na twoją ofertę, jest to narzędzie które zweryfikuje twoją działalność. Z badań Google wynika, że osoby wyszukujące informacji dwukrotnie częściej sięgają po zweryfikowane dane w skrypcie Google Moja Firma. Zawsze aktualne dane, nad którymi masz kontrolę ułatwią klientowi dotarcie do ciebie i skorzystanie z Twoich usług.

Jakie informacje można prezentować w Google Moja Firma? Warto zadbać o to aby zaistniały tam dość szczegółowe wiadomości o świadczonych przez firmę usługach, informacje kontaktowe (wraz z umiejscowieniem firmy w Mapach Google), informacje o sposobach kontaktu i godzinach otwarcia. Należy dodać również adres internetowej strony firmowej, zawierającej więcej szczegółów. Warto przemyśleć również zamieszczenie zdjęć siedziby firmy czy wnętrza. Z badań wynika, że potencjalni klienci dużo chętniej klikają w informacje opatrzone fotografiami. Ułatwia to również znacząco odnalezienie budynku firmy, kiedy klient decyduje się odwiedzić cię osobiście.

Google Moja Firma to jednak nie tylko prezentacja oferty. Z poziomu panelu administracyjnego usługi otrzymujesz dostęp również do spersonalizowanych statystyk, dzięki którym z łatwością uzyskasz informacje o tym w jaki sposób klienci wyszukują informacji o usługach, jaka jest skuteczność prezentowanych danych, jak wielu klientów skorzystało z informacji i na przykład zadzwoniło do ciebie korzystając z numeru telefonu podanego w prezentacji. Klienci otrzymują również panel służący do komentowania świadczonych przez ciebie usług, warto śledzić je na  bieżąco i komentować, zwiększa to poczucie interakcji u przyszłych możliwych usługobiorców.

Dzięki opisywanej usłudze możesz również z jednego poziomu zarządzać prowadzonymi kampaniami Adwords i obserwować ich skuteczność w docieraniu do coraz to nowych kręgów odbiorców.

Co ciekawe do korzystania z usługi nie potrzebujesz ani specjalistycznej wiedzy informatycznej ani nawet komputera. Specjalnie przygotowana aplikacja na telefony komórkowe pozwoli ci skutecznie zarządzać danymi nawet z poziomu twojego smartfona.

Korzystanie z usługi Google Moja Firma jest nie tylko proste i znacząco podnosi skuteczność informacyjną twojej działalności, ale co również istotne zwłaszcza dla małych przedsiębiorców, którym trudno wyłożyć środki na duże kampanie promocyjne i SEO aby przebić się w wynikach wyszukiwania, jest zupełnie bezpłatne.


New portfolio entries

Administrator has not posted any works.